Kineziológia Budapest Balatonfüred kineziológus spirituális választerápia stressz szorongás



Kineziológia Budapest Balatonfüred kineziológus spirituális választerápia
stressz szorongás

Depresszió, Út a Fénybe! **

Túl sokszor vagy fáradt? Folyamatosan ezt érzed? Mozdulni is nehéz, felkelni is?

Egyre rosszabb a hangulatod ahogy rövidülnek a nappalok és közeleg a tél?

Úgy érzed nem tudsz tenni magadért vagy fogalmad sincs mit tehetnél?

Sokszor vagy egykedvű, közönyös, nem érzed a lelkesedést , minden olyan szürke, megszokott?

Főbb Tünetek

Fáradtság, lelkesedés hiánya

A tested nehezen mozdul, épp arra van erőd, hogy a napi dolgokat egykedvűen elvégezd. Néha eszedbe jut még, olyan jó lenne valami szép, valami más de a gondolatot gyorsan elkergeted, mert fáradt vagy és neked egyébként sincs időd ilyen dolgokra, a napi kötelező feladatokat kell megcsinálni.

Mai pörgös életünkben, sokan azzal rejtik el  ezt a tünetegyüttest, hogy túlpörgetik az életüket, egy percnyi megállás sincs benne, mert ha megállna és leülne, szembesülne a fáradtsággal és nihillel.

Negatív önértékelés

Aki depressziós semmi jót nem vár az élettől, mert egyszerűen alkalmatlannak érzi magát, hiába végzi el jól a munkáját vagy bármi mást, nem tudja a cselekvéshez kapcsolni a megelégedést, büszkeséget, ez most jól sikerült állapotot. Hiába kapnak dícséretet, zavarba jönnek tőle, elhárítják. A negatív önképpel rendelkező ember, mindig elégedetlen, és mindig lát nála szebbet, jobbat, okosabbat stb.

Célok, motíváció, kommunikáció hiánya

A lehangoltság, fáradtság, alkalmatlanság  érzése miatt a depressziós ember nem tud célokra fókuszálni, általában nem tudja mit akar, merre induljon el. A pozitív jövő képe megfoghatatlan, elérhetetlen, túl messzi. Eljut oda, hogy már beszélni se érdemes róla.

Hallgataggá, visszahúzódóvá válik,  ha mégis  társalog akkor panaszkodó, vagy inkább másokról szeret elmondani dolgokat, velük kapcsolatban is inkább a problémáit, negatív mechanizmusait helyezi előtérbe. A végső állomás az elszigetelődés és magány.

Mi lehet az ok? **

Az okok sokfélék lehetnek és mindenkinél egyedi köntöst kap, általánosan a következők bukkanhatnak fel:

-  stresszes magzati lét (pl.: várt vagy nem várt vagy, minek szerettek volna, fiúnak vagy lánynak?, a várandosság komplikáció mentes volt vagy sem)

-  fogantatásod pillanatában, milyen volt a szülők párkapcsolata, életkörülményeik, van e a háttérben vetélés és/vagy abortusz, gyerekhalál

-  gyermekkorból fakadó okok: rideg környezet, érintés,dícséret, szeretetteljes gondoskodás hiánya, a szülők túlzott elvárásai, válás, valamelyik szülő szenvedélybetegsége,

-  jelenben mi okozhatja: stressz a munkahelyen, anyagi bizonytalanság, kritikus élethelyzet, párkapcsolati nehézségek, régóta tartó magány

Mi lehet a megoldás **

Néhány eszköz, lehetőség mellyel elindulhatsz a fény felé:

Környezet - Nézd meg az otthonod! **

-  takaríts ki, nem kell neki esni, csak temposan, egy héten egy helyiség, vagy ahogy jól esik

-  lomtalaníts, BÁTRAN!!!! ha valami törött, csorba, szakadt, fakó- kukába vele!!!

-  szinesitsd ki! Egy virág, egy kép, egy színes abrosz, egy új teásbögre bármi, akár újraszinezheted a falakat is:)

Gondolj Magadra! **

Írj egy listát miket szeretsz, ételek, italok (nem alkohol), filmek, zenék, könyvek stb., ami még nincs meg szerezd be, kérd kölcsön, másold át, töltsd le, (pénz nem kifogás, anélkül is megoldod, legyél kreatív)

Kényeztesd magad, ha teheted menj masszőrhöz, fürdőbe, ha van kádad nyújtozz el benne, gyújts gyertyát, csinálj aromaterápiát magadnak, ha csak zuhanyzód van, állj a víz alatt , úgy is lehet aromaterápiázni, a lényeg nincs kifogás!

Relaxáció **

Feküdj le, csukd be a szemed és kezdj el lélegezni lassan, mélyen, az időt fokozatosan emeld, az is jó ha 2 percel kezded, csak kezd el és csináld folyamatosan, rendszeresen, lehetőleg mindig ugyanabban az időben.

Ha idegesít a nagy csend, az elején tegyél be szöveg nélküli lágy zenét.

Célok, listák **

Találd ki a rövid, közép- és hosszútávú terveidet. pl. a rövidtávú célok között az előbbi technikák bármelyike szerepelhet, középtávú terv, 5 hónap múlva elkezdem felfrissíteni a nyelvtudásom, jövő nyáron elmegyek nyaralni, hosszútávú, 4év múlva meglessz álmaim autója.

Kommunikáció **

Merj beszélni az érzéseidről, félelmeidről, fordulj szakemberhez, ha megteheted.

Kapcsolodj rá egy két jó blogra a neten, használd az internet pozitívumait, nem vagy egyedül, nem is gondolnád mennyi ember küzd hasonló mélypontokkal.

Pozitív önértékelés **

 A gondolataid a te kezedben vannak, a te felelősséged, másnak nincs hatalma felette.

Keress pozitív állításokat és mindennap, mindegy milyen napod van, mond el minimum 3x egy nap, 3 héten keresztűl, aztán kezd újra új mondatokkal.:)) Egyetlen napot se hagyj ki.  Metrón, buszon, autóban, dugóban tökéletes elfoglaltság.

Fontos a jó fogalmazás, nem nem lehet benne.

pl. Többet nem teszem ezt és ezt. Rossz. Inkább:

Bízom magamban. Magabiztos vagyok. A Nőiesség/Férfiasság árad belőlem. Szeretem magam. Tisztelem magam, tisztelek másokat. Nyitott és érdemes vagyok a jóra. A megfelelő helyen, a megfelelő időben tudni fogom mit tegyek.

Jó utazást a fénybe!

**Az eredmények egyénenként változnak és teljesen eltérőek lehetnek, ezért ezek a technikák nem garantálják a sikerességet.

"Csak bízz magadban,
  és tudni fogod hogyan élj!"

Terápiás módszereim: